Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130611 - Time to changes!!


Hej!
Sitter här och kollar igenom massa gamla bilder och märker hur smal ja var för bara några år sedan. Då tyckte jag att jag var tjock och ville gå ner i vikt men nu i dagens läge är jag ju tjock/fet på riktigt. Förstår inte hur jag kan ha lagt på mig så mycket, iofs så mådde ja dåligt en lång period och tröst åt. Men nu när jag ser mig på bilder så mår jag dåligt och blir rädd för mig själv att jag har gått så mycket. Jag vill ju lixom vara FIN som jag var när jag var yngre så efter att ha gått upp nästan 2 kg när jag var på KRETA så ska börja om på riktigt. Mitt mål är att gå ner från 79 kg till 70 och från 70 till 65. Kommer ta tid men jag ska försöka. Kolla bara på dom på BIGGEST LOUSER, dom är ett levande bevis att det går om viljan & tålamodet finns. Så hejdå allt onyttigt och hej till allt nyttigt. För det ska jag ta en pw i 30  min i den vackra kvällsolen :)
 

anna

ja tror du grejar det malin :) ja tror på dig!!!

2013-06-12 | 14:25:02 | http://nattstad.se/blondinah
anna

Men klart, varför skulle jag inte? Alla kan om man vill och verkligen jobbar för det. Gäller att skita i vad andra tror, säger tycker och sen köra sitt eget race. Det är bara du som vet om du fixar det eller inte :)

2013-06-13 | 11:22:45 | http://nattstad.se/blondinah



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?