Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130711 - Love is in the air

 
- HEJ!
Sitter i min tysta lägenhet efter ha varit ute på en promenad som varade i 55 minuter. Gick runt haga/eneby. Gick trost min trötthet. Så nu efter detta inlägg så kommer jag somna på sturt. Har ju jobba hela dagen idag och var jätte tröttt när jag kom hem. Trost att att det har varit hur lungt som helst på jobbet idag.
 
Känner att det inte blir något långt inlägg idag eftersom jag är så trött. Imorgon är det fredag då blir det jobb igen och sedan blir det att träffa A. Får se vad vi hittar på för trevligt. Ska bli trevligt att få umgås med han igen iallafall.
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?