Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130710 - Aviici

Här hittade jag ett grymt klipp från Avvicis konsert på Bråvalla. Kan inte beskriva detta mer än ett ord. GALET!

anna

Tack! Jo så är det, plus man slipper bli styrd och få order av nån som tror de har makt mm eller va rädd att bli utkastad. Vart ju de av senaste exet, ja innan var han hur schyst som helst men jag skämde bort han med bak, mat och tog hand om hans hund hela tiden, han hjälpte aldrig till och det var ändå hans hund. Sen ångrade han sig och skrev hur synd de var om han på facebook, fler av mina vänner som var vän med han då på fejjan såg allt han skrev men det var försent, jag gick ju vidare. Och killen jag har nu har eget han med, så vi sover över hos varandra och har mysigt som helst ändå :) Får se om de blir hus i framtiden, de vore nå och flera hundar :)

Men hur är det med läggan nu då? Ser lite bilder i din blogg :) Kan du inte ta fler bilder och visa mig? :) Är nyfiken på hur du inrett i den :D

Jo vi kommer ju ner om nå veckor eller så, lust att ses och säga hej? :)

2013-07-11 | 13:38:57 | http://fames.se/blondinah/
anna

Jaa uppenbarligen för att jag fortf har bra vänner därnere som vill träffa mig och killen, å vi vill träffa dom. Sen har min kille semester också och han vill resa någonstans med mig även om de blir en roadtrip. Min hund ska ju med också, så de kommer bli fett najs :D

2013-07-12 | 15:16:51 | http://fames.se/blondinah/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?