Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

1307076 - Bråvalla festival

 
 
som det flesta redan vet så var det ju Bråvalla festival förra helgen. Vilket var helt galet! över 40 000 tusen besökare under tre dagar. Det var mega mc dondalss i haga, mega på mitt donken i stan, det var mega på pizzeria marinare, folk köpte grejer från apoteket, systemet, & Claes Ohlsson och så klart det var mega på själva festivalen också och även om det var regn och lerigt så var alla GLADA & LYCKLIGA, vilket spred glädje hos mig och jag blir så glad att det blir en festival nästa år med!! :D TAGGA!!!!
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?