Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130706 - Party is for everyone!

 
 
TJÄNNA!
Nu sitter framför datorn helt alone och försöker få bort vissa negativa tankar. Ibland är humöret på topp men sen vänder det lika snabbt som en blixt. Har lagt in lite bilder från gårddagen och lite från Bråvalla festivalen. Igår som sagt så skrev jag ju att jag skulle festa lite med med vänner.
 
Det började med att Emma & Alle kom till mig. Vi började förfesta redan då. Sen lite senare runt 21:00 så kom även EmmaH och hennes vän Jennifer? minns dock inte namnet. Vi sjöng, dansa, drack, tog muppiga bilder & hade kul. Sen lite senare så kom även Jossan och hennes kille med några av hans vänner. Vi kanske var 10 stycken i min lägenhet. Det gick bra ingen granne kom upp och klaga, duktig flicka! ;)
 
Sen tog vi spårvangen ner till Hugp för att möta upp min syster, Vicky & SannaK. Sen när vi väl var där inne var det dans som gällde :) hade jätte kul kväll och det märktes idag. Har varit helt slut hela kroppen, haha! men det är ju värt.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?