Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130705 - Party tonight

 
 
Hej!
ikväll blir det party med min kära vän Emma som jag inte har träffat på ett år, hur kan tiden gå så snabbt? vi ska festa lite hos mig sedan utgång kommer även två andra tjejer hit så det kan bli kul. Var  mer än tre år sedan vi festade ihop så nu jävlar ;)
 
 
 

anna

ja de är skitbra här å :D läggan e på g, fyndat lite grejer så nästa vecka blir de väl å fynda möbler osv. som ja längtar, de kommer bli såååå fint :D va gör du då?

btw, va söta ni e på bilderna :D

2013-07-05 | 16:20:14 | http://fames.se/blondinah/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?