Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130124 - JAG SAKNAR DIG!

 
(taget precis nu)
 
Godkväll!
Sitter här i mitt doftande sovrum och har precis legat och kollat lite på en svensk film som gick på bio för drygt två år sedan, "jag saknar dig" heter den. En väldigt sorlig film. Vill inte säga för mycket för då blir det inte lika spännade för er som inte har sätt den ännu. (-)nnars ikväll så har jag plockat lite i lägenheten.
 
Sen har jag även gjort lite tacos som jag ska med mig till matlåda imorgon, yummi! säg någon som inte gillar tacos? ;) sen tidigare idag så har jag varit på min första engelska lektion på komvux. Har inte suttit vid skolbänken sen året -09 alltså fyra år sedan snart! vart tar tiden vägen? helt sjukt vad tiden går fort!!  Hade iallafall tänkt och gå den kursen i ett år eller längre. Beror helt på min utveckling i det engelskaspråket! :)
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?