Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130119 - IT´s cold in here!

 
Hej!
Idag är det verkligen kallt ute, i morse när man vaknade så visade termometern -21 grader. Så kallt att bilen slutade fungera när pappa skjutsade hem mig. Den bara la av! :/ tur att den inte stannade på spårvagnsrälsen. Då hade blivit mer problem. Som tur va så bor vi inte lång ifrån varandra. Kanske tar 20 minuter att gå
 
Annars så har det väl inte hänt så mycket har tvättat hela fömiddagen tog precis upp den sista tvätten ur torkrummet. Så nu väntar man på min barndomsvän ska höra av sig så vi kan ta en promenad i kylan så det blir att klä sig varmt, dock så är det "bara" -12 minus. nu, ska bli skönt att få röra på fläsket igen!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?