Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130110 - Full rulle hela dagen

 
Tja!
Var ett tag sedan man skrev här. Men har inte haft tid eller lust att uppdatera. Men idag tänkte  jag uppdatera bloggen min lite. För i förrgår vart min blogg 5 år!! GRATTIS BLOGGEN, tänk att man har bloggat i 5 år på den här sidan ^^ kalas! många minnen och bilder har man här (:
 
(-)nnars idag så har det varit fullrulle. Började dagen med att jag sov hos mamma och pappa. Gick upp ca halv sju för att ag skulle hinna åka med mamam och lämna Leia på på hundagis, så stor bur hon har lilla valpisen! =) sen släppte mamma av mig hos mig och då var det bara böra med att städa, ta ner ulsakerna. Sen tog man även en promenad runt strömmen idag,härligt och röra på fläsket. Idag visade vågen på 77,2 :D det tar sig!!
 
Sen lite senare så drog jag till maxi med min syster. Vi skulle köpa någon present till mammi som fylle år imorgon. Det tog sin lilla tid att komma på vad kunde köpa men vi hittade tills slut :) hoppas hon blir nöjd. Sen handlade jag även lite mat på ica sen när man kom hem så lagade ag mat tills imorgon, det vart kasslerpanna med ris! mycket gott!                                                               
 
                




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?