Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130102 - Årets första promenix

Tid: 11:33
Temperatur ute: +3
 
HelloHello!
Och så kommer årets första inlägg. Idag tänkte jag faktikst ta årets första promenad runt strömmen, behöver det känner ag efter allt man har ätit kring jul & nyår. Så peppa peppa! =) ska försöka hålla mitt nyårslöfte i år vilket är - LEV SUNDARE och TRÄNA mer.. Vill minst försöka gå ner 5kg till och börja med. ALLA KAN OM VILjan finns! =)
 
Här kommer det en fin vinterbild som jag tog 11 janurai 2011....
 


Ett gäng änder jag träffade på när jag gick runt strömmen idag! =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?