Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130225 - Home agian

 
 
 
Hej!
Nu sitter jag hemma i min lägenhet och tittar på första skivan av skilda värdar som är från volym 9. Nu vet jag vad jag kommer göra de kommande kvällarna. Köpte nämligen skivan tidigare i dag när jag var i Stockholm med en killkompis, Han möte upp mig vid central stationen sen gick vi direkt till Åhlens när jag köpte skivan.
 
Sen tog vi en lång promenad runt stockholms innestad. Riktigt trevligt. Var en riktig härlig dag. Solen sken och värmde på fint. Sen tog vi en lunch på tacobar. Väldigt mums. Synd att tiden sprang i väg bara. Tiden går fort när man har roligt. Men jag ska upp till huvudstaden i helgen igen. Ska bli skönt att komma från Norrköping ytterligare, '
Det behlöver jag.
 
Nu ska jag se sklida värdar och sedan tvätta bort sminket för att sedan hoppa i sängs. Komvux och tre timmars jobb väntar imorgon.
 
_Kiss and hug!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?