Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130220 - I am alive

Hej bloggen!
Nu är jag här igen för en liten uppdatering. Idag har jag varit ledig och dagen började med att jag tog en dusch och sedan fick jag ett ryck att städa så jag damsög hela lägenhet sen moppa så nu är det skinade rent. Sen drog jag till Mirum Galleria för jag behövde köpa mat till min rotfruktgratäng som jag tänkte ha med mig till jobbet imorgon som matlåda sen hämtade jag även ut mina biljetter. Ska nämligen till STOCKHOLM på måndag.
 
 
Har inte varit där på 6 månader så känner att det är dags att dra dit. Ska även träffa en killkompis där så vi ska ta en fika och ta en promenad. Ska bli så skönt att dra dit, slippa alla invånare i Norrköping för en stund och glömma alla beskymmer för en dag. Eftersom jag inte har uppdatering titt som tätt så tänkte jag bjuda på lite bilder som jag har tagit då jag inte har uppdaterat så mycket, för att ni ska få se en del av min vardag.
 
(tre bilder är ifrån min födelsedag, En dag på stan med Diia, sen dom två sista bilderna är från idag)
 
 
 
 

Linn Svensson

sv; härligt!:D jag har shoppat och ätit god mat! :D
händer imorgon? kramis

2013-02-21 | 00:05:37 | http://nattstad.se/liinnrs
MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

tack :) man måste ha bloglovin och sen följer man varandra :P

2013-02-21 | 08:26:51 | http://missrebecca.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?