Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130219 - FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

 
 
Hej!
jag vill be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men igår hade jag jobbat hela dagen sen promernerade jag direkt hem till mamma och pappa. För jag vill hälsa på dom. Var trevligt. _Idag har jag iofs varit ledig halva dagen eftersom det inte var någon engelska idag, pga sportlov så idag har jag tagit det lungt, sovit ganska mycket eftersom det inte vart mycket sömn inatt...
 
Tur man är ledig imorgon hela dagen så man kan sova ut ordentligt :) nu ska jag tvätta bort mascaran och sedan lägga mig, godnatt!
 
 

Linn Svensson

sv; hehe okej :D händer idag då? kramis

2013-02-20 | 09:48:43 | http://nattstad.se/liinnrs
Caroline Nilsson

Sv: Haha, ja hon är skitbra!
Allt bra?
Kram :)

2013-02-20 | 12:52:31 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?