Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130217 -

 
 
Hejsan bloggen!
och så har ännu en helg av sitt liv avklarad. Idag har jag ju som sagt varit på stan med Diia. Vi började äta Gu va gott för båda var riktiga hunriga. Sen efter maten så gick vi och kolla efter en fotoalbum. Kanske var 2 butike vi kollade i innan vi hittade en på Åhlens, väldigt fin än så nu ikväll så har jag lagt in alla lösa bilder i den nya.
 
Nu kan jag framkalla nya bilder som jag kan fylla den nya albumet med, that is funny to do. Sen trosade vi omkring och kollade lite i kläddaffärera. Man måste hålla hårt i plånboken när man väl inne i en sån så man inte köper upp alla pengar ;) sen tog vi en fika på Waynes Coffie, trevligt :)
 
Nej nu ska jag allt lägga mig en ny arbetsvecka väntar, suck, Är väldigt avis på er som går i skolan som har sportlov nu, önskar man kunde gå i skolan igen för just alla lov! ;) hehe
 
Goooooooooooooooodnatttttttttt!
 
 
I am not a girl, not yet a woman  <3

Emy

Fast tänk på hur fattig man var då man gick skola.

Studier på heltid + läxor och pluggande på fritiden för 1050kr/månad. Jag längtar inte tillbaks xD

2013-02-19 | 12:08:27 | http://nattstad.se/rednalyn
Emy

Hehe ja, alltså det är rätt skumt att man hade MER fritid då man gick skola än nu, trots att skolan tog mer tid (räknar in läxor åde).

Fast vet inte om jag tycker det var så mycket roligare då. Har skoj än idag plus att jag kan handla mer och göra mer :) MEn självklart har man ju en stor bunt med minnen från den tiden ^^

Svar: hehe, jorå =) vad gick du för linje?
youaregood

2013-02-22 | 03:09:11



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?