Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130211 - Tankar och funderingar

 feeelings i feel right now
 
 
Hej!
Här sitter jag och funderar på hur det skulle vara och börja om livet på nytt, dvs säga flytta från sin hemort till en annan stad, få se en ny miljö, skaffa nya människor & böra på ett nytt jobb.
 
Det skulle kännas så himla härligt.
Det finns en plats i Sverige som jag trivs som fisken i vattnet, där jag mår bra. Är när jag är i våran fina huvudstad Stockholm.
 
Om det skulle vara enkelt med jobb & bostad så skulle jag lätt kunna flytta dit nästa vecka. För visst Norrköping är fin på sitt sätt, men känner att jag behöver komma bort ett tag från denna stad ett tag. För Norrköping kommer alltid vara "hemma" man lever bara en gång.
 
Har ni också nån gång känt som jag? börja om livet på nytt  i en annan stad?
 
Stockholm i mitt hjärta

Sabina

Svar; Jag ska gå på tre konserter, träffa kompisar, gå på en club, shoppa och massa sånt! Så jag längtar verkligen!

2013-02-12 | 09:04:56 | http://sabinakjellhard.blogg.se/
Fiona och Ebba

känner så där ibland, men även att flytta till ett annat land! Stockholm är ju så fint och roligt!

2013-02-12 | 10:09:02 | http://fionaebbas.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?