Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130205 -

(två bilder jag tog för ungefär en timme sedan Norrköping är rätt så fin stad ändo)
 
 
HEEEEEEEEJER!
Nu sitter jag äntligen hemma igen för att uppdatera er lite. Var inte så länge sedan jag kom hem från jobbet. Idag var det lika lungt på jobbet som igår, tiden går så himla sakta, ifos jag jobbade bara 3 timmar idag så ska egentligen inte klaga. Blir nog mer  hungriga gäster framåt helgen när jag ska jobba ;)
 
Annas så gick det bra på englskakursen i förmiddags. Vi har pratat om engelska gramatiken. Visst, sånt kanske man ska kunna när man är 24 år. Men är man svensk och inte pratar engelska så mycket så glömmer man oftast bort. Om jag hade flyttat till U.S.A eller Storbritanien så hade jag nog kunnat engelska riktigt bra nu. Men som sagt jag går kursen för att just lära mig engelska är ju därför jag är där ;) är ni bra på engelska?
 
 

Varissa

Fin blogg! spana gärna in min :)

2013-02-05 | 20:49:49 | http://varissas.blogg.se
LinnJ

allt bra? ^^

2013-02-05 | 20:50:01 | http://linnj.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?