Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130203 - Släng bort era problem

 
 
 
Hellu!
och så har man tillgång till datorn igen. Min killkompis drog för en stund sedan, Han skulle iväg och träffa sin dottter. De sista timmarna han har här i Norrköping innana han far hem till Falun. Helgen har varit bra. Igår drog vi till Mirum galleria och tog en lunch på Lindahls och så passade vi även på att handla lite på Willys när vi ändo var nära en matbutik lixom.
 
Sen lite senare på kvällen så gick vi på bio och såg filmen "EGO", var en rolig film men samtidigt lite sorlig. Vill inte säga något om filmen för då förstör jag ju hela spänningen ;) sen efter filmen så skyndade vi hem till mig för att se melodifestivalen som höll på för fullt , vad ska man säga om första deltävlingen? Yihio eller hur han stavar sitt namn var sorligt nog den bästa igår.
 
Sen idag så har jag bakat bullar och bakat dumlemuffins som gräddas just nu i ugnen vet inte hur detta kommer smaka, är man en amtatör "bagare" så är man. Övning ger färdighet som man brukar säga.
 
 
bilder säger mer än tusen ord.
 
 

Jasmine Lundvall

Goott!

2013-02-03 | 19:10:06 | http://jxsmine.blogg.se/
Julia

Vad gott allting ser ut! :D recept på muffinsarna? :D kram

2013-02-05 | 18:36:29 | http://jullasliv.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?