Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130201 - Äntligen 1/2!! :)

 
Hej!
Nu har jag vart jäkligt dålig på att uppdatera igen. Men jag bloggar ju endast för min egen skull och eftersom jag inte har en sån jätte stor blogg så spelar det ändo ingen roll. Roligt och få skriv av sig bara om sina dagar. Idag  det fredag, och denna fredag har jag och min "klle" väntat på dryg en månad för idag ska vi äntlige ses igen! Tiden har gått så fruktansvärt sakta men änntligen är vi här!! hoppas helgen inte går för fort bara! :) Nu ska jag forsätta att sminka mig för att sedan gå till jobbet! 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?