Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131230 - KALAS!

 
 
Hej hopp gummisnopp!
 
Idag började dagen med att jag tog en timmes promenad runt haga och eneby. Sen var jag hemma och tog det lungt sen drog jag till stan en snabbis för att köpa skavsårs plåster. Jävlar vad mycket folk det var på systemet idag och stan för övrigt med. Det är ju dagen innan nyårs afton, inte så konstigt då. Sen när jag var på stan drog jag hem lämnade lite saker sen tog jag en promenad till föräldrarna för att sedan dra hem till bror & Malin i Skärblacka. Min bror fyller ju 27 år idag så det bjöds på tårta och fika bröd. Trevligt!  Det var jag, min syster, mamma, pappa, Leia, min två farbröder, min faster, kusin med hennes tre barn. =) mycket nice!
 
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?