Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131219 - Granen stor så gran och grön i lyan!

Tid: 22:17
Temperatur ute: 8+ regnigt (sjukt att det är så "varmt" för att vara December förra året vid den här tiden hade vi massor av snö och minus grader)
 
Hej bloggen!
Nu kom jag nyss hem efter att ha käkat på MAX med min killkompis Kristoffer. Han skulle hem till Åtvidaberg så vi tänkte käka lite innan hans hemgång. Annars så ar vi glott på film "Hunger games" såg ju den inte för så länge sedan så det var andra gången gilt. Annars så har jag klätt min "fulajulgran" jag tycker den är så ful. Men men. Tycker det är bra för att vara första gången jag klär en julgran helt själv!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?