Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131209 - julbelysning=mys!

 
 
Hej bloggen!
Sitter ensam i vardagsrummet hos föräldrarna då föräldrarna och min bror och Malin är nere i Puerto Rico i Gran Canaria dom kommer hem på lördag eller söndag. Vet inte riktigt när. Så den här veckan är det bara jag, syster. hennes kille och såklart Toppis som är i villan. Dock kan jag känna att jag är lite avundsjuk på dem där nere. Dom åkte lagom till snön kom. För igår snöade det precis hela dagen. Visst det är mysigt med snö men man tröttnar så fort på det. Önskar ibland att man var ett litet barn igen så man kunde leka i snön utan att bli blöt och framför allt julen. Barnens högtid :) man hade svårt att sova dagen innan julafton. Man var så förväntans full och längtade efter att få träffa "tomten :)"
 
(en bild från igår när jag hade advents mys med syster o hennes kille) De flesta kanske bakar pepparkakor/lussebuller/knäck eller annat gott julgodis men vi gjorde chockladbollar haha!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?