Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130426 - Bowling!

 
 
Hej!
Sitter lyssnar på Emmelie de Forest, hon som ska sjunga för Danmark i Eurovioson om drygt en månad. Medans jag lyssnar på den så gör jag mig iordning för en kväll på hugo. Min vän Therese frågade nämligen om jag ville hänga med och bowla och det säger man ju inte nej till. Sen var det länge sedan jag träffade henne och dom andra som ska vara med och bowla :) that will be awsome!
 
 
en väldigt gammal bild på mig och Thess, jag var 18 och tess var 17, haha!
 


 
 
 

Caroline Nilsson

Sv: Ja, att ta körkort är inte billigt. Jag tror mitt körkort gick på ca tjugo tusen, och då tog jag ändå inte så värst många körlektioner. Så man har levt lite snålt :P

Har du instagram?

2013-04-27 | 18:24:51 | http://iamcarro.blogg.se/
anna

ja visst de var sjukt gott :D

Kim Andersson

var med i min "dagens blogg" tävling! :) länkar 2 personer imorgon.
kram på dig! :)

2013-05-05 | 23:33:48 | http://www.nattstad.se/jasminssyster



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?