Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120930 - KNIGHT AND DAY

 
 
- Hejsvej!
Nu sitter jag i min mysiga vardasrum och glor på knight and day och har precis pratat lite med Mats på facebook. Vilken trevlig kille :) annars idag så har jag, mamma, pappa, mamma. Anna & Leia varit i Västerås idag. Vi hälsade först på mormor och morfar och Lady.
 
Vi fikade och sen fick Leia & lady busa med varandra, små liven. <3 sen när kl var drygt  halv 4 så drog vi till _IKEA  i Västerås, the first time.Jag köpte en lampa, en vas med vass i, skarvsladd,djupa matlådor, ljus. Sen så hittade jag även ett köksbod där för 700 kr med 4 stolar, billigt värre. Men tyvärr så fick det inte plats i bilen så jag opch mamam ska till _IKEA i Linköping på onsdag för att köpa det där istället :) WIEE!! =)
 
Nu ska jag fortsätt att se slut spurten av filmen, sen blir det sämngen. GODNATT!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?