Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120924 - Måndag

 
PIRRPIRR
 
Hej!
Nu sitter jag hemma hos mig med mamma lilla lapptop som jag har lånat, tills jag har inskaffat mig en egen. Idag började dagen av att Mats sov hos mig. Han kom ju till mig igår kväll. Vi kollade på Xfactor och sedan "beck - levande begravd som visades på tv4. Sen när den var slut så gick in till mitt sov rum och fortsatt att kolla på film genim min dator vart "sommaren med Göran" :) sjukt bra!
 
(-)nnars idag så har Sanna varit här på lunchen. Vi kollade på lite gamla bilder på min externa hårdisk. HAHA. Sjukt roligt och se. Sen promenerade vi ner till stan för lite lunch. Sen kollade vi på höst/vinterjacka på CUBUS. Jag hittade faktiskt en jätte fin jacka som jag la undan tills imorgon =) en svart. Sanna tyckte den var så fin så hon köpte en också. ;)
 
Sen när hon vart tvungen ochjobba igen så drog jag hem kollade lite på serien "Andra avenyn" som visades under året 2007-2009. Sjukt bra ! sen vid 18:00 så kom Erika hem till mig. Vi kollade på gamla filmer på oss när vi var yngre. Sen beställde vi pizza från VESUVIO och tog massa bilder. HAHA sjukt kul.  En riktigt bra dag har jag hft på min lediga dag. Imorgon är det dags för jobb så nu är det dags för läggdags. KISSKISS!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?