Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120917 - Tisdag


 
 
- Hejsvejs!
Här sitter jag i mitt sov rum och lyssnar på lite musik. Just nu spelar jag en 90tal lista på spotify. Härlig musik! =) nått speciellt med 80 och 80 tal musik alltså. Annas så ska jag väl snart börja tänka på sängen. Är rätt så trött efter denna arbetsdag. Fast idag så har det fakitkst varit rätt så lungt må jag säga. Men det brukar ju alltid vara så en vecka innan lönevecka som är nästa tisdag. =) i need the money now.
 
Nej har faktiskt inte något skojjigt att bersätta förutom att jag är ledig imorgon och på torsdag, wejjj! =) och imorgon så ska min syster jobba på scandic så imorgon kommer min favorit hund hit, lilla Leia!! =) <3 SOM FYLLER ETT ÅR NÄSTA MÅNAD =) tiden går fort!
 






Fina lilla du <3
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?