Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121022 - PROMENAD & FILM

 
 
Hejsvej!
Nu har denna måndag snart lidit mot sitt slut. Har nyss stekt upp köttfärsen jag har la fram tidigare idag. Blev tacos till matlåda. Någon god lunch att se fram emot. Annars ikväll så har jag träffat Christian. En gammal vän till mitt ex.  Vi tog en promenad runt haga sen gick vi upp till mig, vi kollade på REDIIIIING HOOD. Riktigt bra var den.
 
(-)nnars tidigare idag så har jag varit hundvakt åt bästa Leia. Vi gick promenad och lekte lite. Sen när syster kom så hängde jag med henne och handlade på citygross. Vart en del till mig med. Nu klarar jag mig till torsdag då lönen kommer, nice! sen stannnade vi vid en hundrast gård vid sambyhov. För vi tyckte Leia skulle få leka av sig med  de andra vovvarna som var där :) jävlar så lekfull ett åringen var :) hihih!
 
 
tog lite bilder från idag men det lägger jag upp imorgon för nu måste jag såååååååååååååååååååva!!!!!!!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?