Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121009 - CRYING OUT YOU NAME

- Loreen - crying out your name
 
Godkväll!
Här sitter jag hemma hos mina pärson efter att inte ha sett dom sedan fredags kväll så tänkte överaska dom att komma hit denna tisdagskväll sen behövde jag ha hjälp av min mor att fixa mina arbetsbyxor som håller på att gå hål i. TACK MAMMI.
 
(-)nnars idag så har jag bara jobbat hela dagen lång och idag har det faktiskt varit rätt så lungt hela dagen faktiskt. Kan nog bero på att det har varit regn och rusk hela dagen. Regnade imorse när jag gick till jobbet, rätt så skapligt.
Skönt och vara tillbaka iallafall. Igår var man ju ledig. Då var hängde jag med min vän simon för att åka och storhandla på City gross, vart lite till mig med.  Sen lite senare 17:00 kom Erika till mig, vi gjorde tacos och kollade på två filmer. BRÖDERNA KARLSSON och SANNING OCH KONSEKVENS. Gamla filmer men gud så bra ;).




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?