Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121003 - RUSTA

 
- Hejsvej!
Här sitter jag vid laptoppen i mitt knä hemma hos mig. Ska snart släcka ner för denna afton. Ikväll så har Rolf varit här ett tag. Men han stannande inte så länge för han var så trött stackars. Vi kollade på SIMPSON. Inte något program direkt. Verkar som alla killar tycker om detta program. Mitt x Matte kollade okcså j
 
ämt på det.. HEHE.
 
(-)nnars idag så har jag o mamma varit på RUSTA och handlat ett lågt bord och en ljusurna. VÄLDIGT SNYGT: Sen vart där en vända i WILLYS också, köpte grejer till varma smörgåstårta som jag gjorde innan Rolf kom Sen annars idag så har jag varit hundvakt åt min systers vovve :) alltid lika roligt! :)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?