Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121107 - MÖHIPPAN

 
 
.. och se där..en sen uppdate.
 
Hellu!
Nu har man precis kommit hem från filmstan. Har varit och sett på bio med goa vän Erika. Vi såg på MÖHIPPAN. Den var helt okej :) var bara vi två och två andra tjejer i salongen. Har aldrig varit med om det att det bara har varit så några på en en film visning. Men dock så tror jag de nya "james bond - Skyfall" lockar mer oss tittare.
 
Innan bio så åt vi på POSEIDON, min vän var så himla sugen på grekiskt och dom gör ju god mat så varför inte :) dock så vill jag åka till GREKLAND och äta den maten där. Skulle vara så himla mycket bättre :) annars idag så har jag jobbat fullfart och lika lugnt som igår. Beror ju på att skolorna har börjat igen för förra veckan hade ju alla ungdomar höstlov.
 
bjuder på en ful bild på mig, haha! :p




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?