Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

111110

 
GÄSP!
 
Godkväll bloggen!
Här sitter jag på min pall i mitt sov rum och har precis lagt in några bilder. Ska alldels strax fixa mig inför sängen för att sova. Kanske lite tidigt kan ju de flesta tycka. Men är faktisk trött. Ikväll så har jag varit på Hugo bowling med Sanna, Sofie, Sara & Josefine. Fy satan vad dåligt det gick för mig denna gång. Att det aldrig kan gå bra. HÖHÖ. Sen efter 55 minuter så åt vi mat på samma ställe.
 
Jag tog en plankstek och gud så gott det var, älskade "HUGOS" bearnise sås. MUMS. Annars idag så har jag sovit o tagt det lungt. Igår vart det ju en utgång för min fina syster. Först var vi hemma hos mamma och pappa för att försten skulle äga rum där och vi var väl kanske 15 personer. Vi drack, present öppning, charader, dans & musik, och massa massa fyllesnack med ;) sen drog vi till hugo... längen sedan man var där. Hade en trevlig kväll. Sen kom Bob och hälsade på mig efter krogen och då var kl 05.00, TRÖTT TJEJ!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?