Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120527 - TRÖTT!



- Hejsvej!
och så börjar denna söndag och min lediga helg gå mot sig slut. Denna kväll har jag glott på film och varit för mig själv för har känt mig jätte trött hela dagen idag. Dagen började med att Erika väckte mig genom att skicka ett sms. Vi skulle spela mini golf idag och det gick faktiskt bra för att vara första gången för i år. Fast såklart så vann Erika med sina tre spikar. Men det är ju nöjet som räknas. Sen tog vi en varsin glass och sedan gick ett varv runt himpa när vi ändo var där lixom.  Sen lite senare så drog vi hem till sig. Sen hämtade Simon upp mig för lite umgänge med honom. Vi gick en promenad i vrinnievi som tog ungefär 45 min. Så fläsket har fått jobba idag! var trevligt! :)





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?