Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120521 - Sun is up, the summer is here!

Tid: 20:03
Temperatur ute: 19+


Godkväll!
Nu sitter jag hemma i mitt place och känner hur doften av köttfärsgratäng. Jag var sugen på att göra en gratäng så jag drog till hageby C förut och handlade lite ingredienser till denna och jag tror jag lyckades denna gång. Tummen upp för mig.  Annars idag så vaknade jag hemma hos föräldrana imorse. Eftersom väderguden tillät värme och sol denna dag så la ja mig i solstolen på altan. Sen efter några timmar så kom min syster och Leia också. Tänk er det är sommar nu. Det har varit 24+ grader om inte mer. Jag tackar och bokkar för detta väder på min lediga dag!! :) och fick jag äntligen cykla på min drottning holm som har varit trasig som pappa fixade igår kväll! ÄNTLIGEN!!

' Nu ska jag slå på en film.
kisskiss





Bidlerna är tagna för två veckor sen och då var det bara små knoppar på träderna och nu har det slagit ut helt. Tänk vad fort det går!!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?