Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120517 - We found in love


Hej på dig blogen!
Nu sitter jag här i min ensamhet i vardagsrummet i min lägenhet. Ska väl snart sova tänkte jag. Inte så mycket sömn inatt då jag har hostat nästan hela natte. Försvinn äckliga bakterier. Annars så började dagen med att jag vaknade kl 04.00 då S skulle till jobbet. Men jag låg kvar i hans sköna sköna säng. Sen ringde kl halv åtta och då var det dags att bege sig till min lägenhet för att hämta mina arbetskläder för att sedan bege sig till joooobbet.  Eftersom det är en röd dag så trodde jag att det skulle vara lungt. Men de kom drällde in folk.

nu ska jag hoppa i sängs och hoppas på att man kan sova bättre denna natt. natti!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?