Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120515 - nu grönskar det i dalens famn



Hellu!
Idag började dagen med att jag umgicks med min systrami. Sen bestämde jag mig för att göra kärleksmums. Passar ju bra eftersom mamma och pappa kommer hem ifrån Kreta idag och de kommer hem när som helst. Så innan lunch så gick jag till affären och köpte det som behövdes sen var det dags o baka och goda vart dom. Sen vart det lite städning så nu är det klenande rent hos oss. :)

Föresten har ni tänkt på hur varmt det är nu och hur grönt det börjar bli nu? underbart!!!

Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..Här är det bra med mig coh barnen med fast de har hosta o är snuviga.

Hoppas att det är bra med dig med? kram

2012-05-16 | 13:33:10 | http://blondis81.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?