Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120507 - ...



Hejsvej!
Här har det inte hänt något ser jag men nu är jag tillbaka igen ialalfall. Idag så har jag varit hemma hos föräldarana. Men var hemma en sväng till lägenheten för att snabbt packa kläderna jag skulle tvätta. Sen kom syrran och hämtade mig för att dra hit igen. Vi kollade på turkiet filmen från 2007 och gud var fin form man hade på kroppen sin då. Man blir ju väldigt sugen på att se ut sådär igen. Men om man skulle se ut så så skulle man behöva gå ner högst 10 kilo, or more. Men ska jag försöka bli motiverad till det att försöka gå ner i vikt. Men ingenting är omöjligt. Nu ska jag hänga upp tvätten och sen får jag se vad jag gör. Är jätte trött. Kan vara för att jag har gått och blivit förskyld :S.





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?