Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120502 - Vår!?!


Hellu bloggen!
Nu sitter jag i hemma i lämgeheten o  har precis kommit ut ur en skön dusch. Har inte varit hemma så länge faktiskt. Har varit hemma hos föräldrarna hela dagen. Andledningen till det var att det var så fint väder ute idag så jag tänkte dra hem och sola. När jag kom hem så var min syster där och lilla Leia. Så jag fick sällskap i solstolen idag och lite färg har man fått är det sommar nu?

Sen när förädrarna kom hem så satt vi och åt middag ute på altanen och myste första gången för i år och efter om och men så hängde jag med mamma ut till himpa spåret för att få lite motion. Behövs alltid. Var väldigt skönt och gå där idag. Varm luft, solen sken, & fåglarna kvittrade och det bästa av allt. Vitsippor! :) underbart! våren är allt härlig eller hur? nej nu ska jag sätta på mig kläder för kommer få besök troligtvis snart!









Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?