Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120331 - Vinter, vår, vinter?



HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Nu har jag varit så dålig på att uppdatera er som vanligt. Men har inte tilllräckligt orkat. (typsikt att man alltid kommer med samma ursäkter). Men så är det. Dom här dagarna jag ej har loggat in på bloggen så har jag bara jobbat och jobbat lite till och hunnit med att träffa  M. Idag så är jag vaknade jag hemma hos föräldrarna. Idag var det tänkt att jag och mammasen skulle till min lägenhet för att ställa ut utemöblerna som hon köpte igår åt mig från JYSK. 300 kr för både två stolar och ett bord. Kompispris? Men när jag vaknade så hade folk skrivit att de hade kommit snö (dock väldigt lite) men där försvann min vår känsla. Hur ska vädergudarna ha de? nu är det bara på med vinter jackan igen.


Nu skulle man vilja ligga där igen efter ha varit där i Janurari i år.

Pippa

Ja usch, det var fruktansvärt att se!

2012-04-01 | 18:59:22 | http://pippas.webblogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?