Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120304 - Sunday



Hejsvej!
och så har det varit en dålig uppdatering här precis som vanligt. Men är lätt hänt så när man har annat i tankarna. Men nu har jag faktsikt lust och skriva av mig lite. Nu sitter jag hemma hos föräldrarna eftersom det var big brother var ikväll. Live sädningen är ju alltid på på söndagarna och denna helg var Siban, Jessica och hanna W nominerade och Jessica var tvungen och vara den tredje som fick lämna i ordningen.

Annars idag så har jag varit med Matte ett tag på morgonen sen när han drog så stog jag mig en promenad till stan i solskentet. Man ska ju passa på när det känns som våren är på gång. Jag tog en runda förbi ica för att köpa lite grönsöker och köttfärs till tacosen som jag gjorde förut. Medan jag kollade på skilda världar. Det är ju så himla bra alltså.  Nu ska jag hoppa i sängs. En ny arbetsvecka väntar! Godnatt!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?