Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120627

Hej!
Nu var det ett tag sedan som jag skrev här. Men det har varit för jag inte har orkat eller haft något roligt att dela med mig av. Men nu känner jag för att skriva av mig lite.

Idag började dagen med att Emma hämtade upp mig för vi skulle på stan för lite ärenden åt Emma. Bl:a facket & gå till en tygaffär. Sen tog vi även en tidig lunch på istanbul kebab. Väldigt smarrigt. Men hur var det med skräpmat? fy på Malin!

Sen efter vi hade varit ett tag drog jag hem och tog en promenad med Leia runt skroten medans min syster drog till läkaren. Så nu är dagens motion avklarad, känns gött! :) påt imorgon igen!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?