Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120628 - BUS!

 
 
Hej!
och så sitter man vid datorn igen för att uppdatera lite. Har precis kommit hem efter ha varit med min syster, Erika systers hund och Erikas två hundar. Vi drog till Lindö till en hundrastgård. Med en liten sandstrand. Skit mysigt! Där busade vovvarna och efter några minuter så kom det tre tjejer med sina hundar.
 
Och jävlar vad mycket bus,bad & lek det vart. Jätte kul för dom små liven. Något ställe jag verkligen skulle åka tillbaka till om man ska vara hundvakt igen någon dag (: annars idag så har jag solat lite innan Erika kom med lunch. Det märkt att jag har varit ute i solen idag för den gav med sig världens huvudvärk.
 
Bilder från dagen kommer ikväll! (:
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?