Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120615 - Sjung om studentens lyckliga dag!!



Hejhopp!
Här ligger jag i soffan i villan o tar det lungt. Är lite små trött. Idag gick jag upp tjugo över sju för att jag var tvungen att dra hem till villan för att jag skulle vara hundvakt åt Leia medans syster skulle till tandläkaren. Då jag har sovit hos S. Idag kommer det hända mycket för runt 13.00 ska jag ner till stan för att möta upp Sanna då vi ska köpa blommor & "nallar" till min kusin som tar studenten om några timmar. SHIT VAD TIDEN GÅR FORT! och snart är det 4 år sedan jag tog studenten.


Här är jag o Sara innan vi skulle springa ut!! vilken lycka (:




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?