Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120614 - Lediga dagar



- Hellu!
Nu var det några dagar sedan jag skrev här sidan. Så nu tänkte jag att det var dags att uppdatera bloggen lite. Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa som jag nu har flyttat till då hela min lägenhet är tom. Om några veckor börjar dom renovera lägenheterna. Det blir nog bra sen!

Idag är jag hundvakt åt min syster vovve, då hon jobbar. Så jag o Leia får nästa en hel dag tillsammans, hur mys? o snart om drygt en timme så kommer Erika hit med sin vovve. Ska bli kul att se om de klickar eller inte. Bilder kommer tas. Kul o visa systrami sen. Annars idag vet jag inte vad som sker. Ska väl träffa simon förhoppningsvis om han vill :)

på tal om helt annat igår så tidigt igår så hämtade Emma upp mig för att fara till Nyköping, till Matilda. Hon har hennes pojkvän har ju flyttat dit pga jobb. Var jätte kul o träffa dom igen. De var 3 år sen vi sågs tillsammans. För lång tid! Men jävlar vilken tid det tog innana jag o Emma hittade. HAHA! men när vi väl sågs så hängde vi med Matilda till barnmorskan för att se om bebben i magen har vuxit´och det såg så bra ut. De roligaste av alla är att Emma också är gravid i nästan samma vecka. Mina gravida tjejer!

Vi åt lunch på scandic, tog en glass i solen, shoppade & sen gick vi hem till Matilda åt gjorde varm smörgåstårta. Sen fick jag även stå ut med deras bebis prat också :)






Haha ser också ut som jag är gravid så tjock som jag är! blir ännu mer peppad på att gå ner i vikt nu! HEJJA HEJJA!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?