Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120608 - Friday



Hejjje!
Här sitter jag i min "tomma" lägenhet. Tom är den egentligen inte. Men alla mina kläder, saker har vi dom här dagarna flyttat till mina föräldrar. Så nu är bara min dator, och alla möbler kvar här. Dom ska vi ta på söndag kväll. För sen får jag inte vara här från och med nästa månad. Då flyttgubbarna ska föra bort mina möbler och låta dom stå tills hösten faller in. Känns konstigt att lämna denna lya. Men thats life! :)

Idag så har jag jobbat hela dagen och och det har varit massa och göra precis hela dagen men det gillar vi ju. När det finns mycket o göra. Men det känns i kroppen att man har slitit. Så denna afton ska spenderas hemma hos Simon. Vi ska kolla på film o ta det lungt sisodär. Det är jag värd!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?