Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120729 - Listen to you heart!

 
 
- Hellu!
En snabb uppdatering innan läggdags. Idag så började dagen med att jag, mamma & pappa tog cykeln ner till maxi området för jag skulle kolla om en t-shirt fanns på H&M. Jag hittade nämligen en jätte fint t-shirt i sthlm igår. Men köpte den inte. Men jag skulle nog ha köpt den iallafall.
 
För den fanns inte på H&M på ingelst. Så jag får dra ner på stan eller dra till MIRUM galleria, annars får jag åka upp till stockholm igen, haha. Så istället för denna såg jag en annann fin tröja för 99 kr. Billigt kap. Sen lunchade vi vart kebab. MUMS. Sen drog vi ner till TEAM SPORTIA för päronen skulle kolla på skor och dem hittade ett par schyststa dojor.
 
Och jag kunde inte förstås inte hålla pengarna i styr så jag köpte ett par nya REEBOKS skor. Så nu ikväll så har vi gått ute och gått i dom nya skorna sen när jag kom hem så fick jag reda på att min kära vän Matilda har fått sin lilla tjej nu. Grattis till henne!! <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?