Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120727 - Friday

 
 
- Hejsan!
Här sitter i vardagsrummet o kollar på skilda värdar. Mycket spännade serie. Om man börja kolla på första skivan av volym 6 så kan man inte sluta kolla. (-)nnars idag så har jag jobbat hela dagen. Och som vanligt så rullade det på. Fredag och lönehelg. ROLIGT! vi är bäst på filmstan.
 
Och idag kom det tårtor också för idag firar vi på fiilmstan att vi har nollat i ett år och det betyder jätte mycket för oss för vi vann sco´n. Vi är bäst i hela sverige!!!!! Go AND go. Annars idag så vakande jag hemma hos simon för vi hade filmkväll igår hos honom. Trevligt kväll o en go man. Nu ska jag forsätta och kolla på skilda värdar o sedan hoppa i sängs. Stockholm med Erika imorgon =)




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?