Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120725 - Skilad värdar

-
Hellu!
Här sitter jag i min ensamhet i vardagsrummet och kollar på skilda värdar som jag började kolla på i söndags. Väldigt spännande, vart ska detta sluta? annars idag så har jag jobbat hela dagen. Har väl gott bra förutom att det har varit så himla bra väder. 28grader och sol. Då vill man ju passa på att uttnytja tiden.
 
Annars dom här dagarna har jag haft besök av en killkompis från stockholm. Jag har visat han Norrköpings industrier, ätit på halvars, gått på bio och glott på skilda värdar. Nicenice. Nej nu ska jag kolla på skilda värdar och  sedan hänga upp tvätten sedan hoppa i sängs, natti!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?