Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120721 - Long time ago

 
 
Hej, nu har jag varit från bloggen för länge. så nu jäklar så blir det uppdatering. Idag så har jag jobbat hela dagen. Gick väl bra, men dagen har känts lång. Trodde inte jag skulle klara dagen pga att jag bara sov tre timmar inatt. Var nämligen hundvakt medans Vicky & Anna drog på krogen ikväll.
 
Kul hade vi innan dom drog ut igår. Bilder kommer någon dag, haha! annars i veckan så har hängde jag med Sonja ut i ondags med hennes vänner. Vi drog till wasa. Var tre år sedan jag var där. Kände oss ganska unga med tanke på att det var 30+ där. Men kul var det den lilla tiden som vi var där.
 
Bilder kommer!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?