Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120709 - REGN OCH RUSK

 
 
 - Hej!
Här sitter jag framför wallander som precis har börjat visas på tv4. Var länge sedan jag kollade på den. Men får se om jag ska kolla på hela filmen. Måste packa lite tills imorgon. Eftersom jag och mamma ska ta bussen till Stockholm imorgon vi ska bo på scandic hotell i gamla stan. Trevligt, dock blir det bara över en natt. Men roligt att komma bort från Norrköping lite.
 
Vi tänkte gå på allsång på skansen, och shoppa lite. Anledning till att vi ska gå på allsång på skansen är för att våran Loreen uppträder där och henne vill man ju inte missa live. Sen kommer vi ju även se Måns också, himla trevligt! =) sen får jag se ifall jag träffar en killkompis där med som jag har inte har träffat någon gång. Vi har mest bara pratat på internet.
 
Annars idag så började det med att jag gick en promenad som tog en och en halv timma. DUKTIG! sen när jag kom hem så slängde jag av mig kläderna och la mig i solstolen. Himla skönt! sen på eftermiddagen hängde jag med mamma & pappa till landet för att plocka mer sten till pappas stenparti. När det är klart så ska jag visa er resultatet. Sen så kom lilla Leia på besök, syster och Henke skulle på visning. Så hon fick vara här så länge, o det är ju bara underbaaart! :) lilla valpan!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?