Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120707 - Trädgårds arbete

 
 
- Godkväll!
Nu har jag precis fyllt magen med lite käk. Det vart kassler med brunpepparsås. MUMS! snart ska jag, mamma & pappa dra ut till landet för att lämna lite skit där. Sen ska vi även ta med oss stenar hem till villan. Som pappa ska ha till trädgården. Kommer nog lite jätte fint där det är klart.
 
Annars idag så har det varit ganska långtråkigt idag. Har inte hänt så mycket. Jag har hälpt mamma och rensat ogräs som behövdes verkligen. Det är ett jobb att sköta en trädgård, nu vart det skapligt fint iallafall. Fast om jag fick bestämma så skulle jag lägga olika blommor där istället, så det inte kommer upp massa ogräs.
 
Nahepp, nu ska jag väl kila lite. HÖRS!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?