Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120704 - Glottern + halvars

 
 
- Hejje!
Im here again. Nu sitter jag mätt och belåten i vardagsrummet med mammas laptop i knät. Jag, mamma & papap åt nyss mc dondalds mat och det satt fint i magen. Nån gång kan man väl få unna sig lite skräpmat. Speciellt nu när man inte mår så bra heller. Trodde jag skulle må bättre idag men nej vad jag hade fel.
 
Så idag har det inte heller blivit någon promenad, det är katastrof. Men får se om man kan ta en promenix imorgon. Det återstår att se, så idag så har jag solat lite på altanen. Sen så kom syster och Leia hem hit. Sen vid lunch så hängde jag med syster, Leia o hennes kompis och kompisens vovve ut till glottern för att det skulle få leka & bada av sig lite, kul och se hur dom busar! =)
 
Sen därefter så skulle till syster till sin sjukgymnast så jag höll Leia sällskap i bilen. Sen när hon var klar där så drog vi och hämtade mamma från jobbet för vi skulle ta en glass på halvars. Första för i år. GOTT var det, och var skit kul att KOLA drömmen är tillbaka!! mums!
 
Tog några bilder från denna dag men de lägger jag in senare eller någon annan dag! =)
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?